I f*ing did it... - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Martin Reinders - WaarBenJij.nu I f*ing did it... - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Martin Reinders - WaarBenJij.nu

I f*ing did it...

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Martin

10 Januari 2010 | Australië, Katoomba

Vandaag heb ik sportief een wandeling gemaakt door de Blue Mountains. Het begon bij Echo Point, langs de klif van de berg met fantastische uitzichten, daarna daal je af naar het regenwoud waar je allerlei vogels hoort schreeuwen en uiteindelijk kom je bij de Giant Stepway. Normaal gesproken doe je de route andersom, maar ik vond mezelf gek genoeg om de 990 treden omhoog te lopen. En als je daar eenmaal aan begonnen bent, kun je wel terug, maar moet je toch nog ergens anders weer omhoog...

Dus heb ik het gewoon gedaan en was ik blij dat er plotseling ergens stond dat je nu wel halverwege bent, terwijl ik nog maar 20 minuten bezig was. Bedenk wel dat het dus 20 minuten traplopen was en ik nog eens 20 te gaan had. Maar wat was ik blij toen ik eindelijk boven was.

Foto´s, samen met Sydney, zijn snel te vinden op mn eigen site: bosmeneer.nl/fotoalbum/ (ze worden nu geupload, maar het duurt erg lang).

Morgen vertek ik naar Sydney voor een snel bezoek aan de stad. Hopelijk is de Tower open, anders even richting Bondi Beach wat ik nog niet had gedaan. Daarna door naar Port Macquarie.

  • 10 Januari 2010 - 11:26

    Wendeke:

    Ik begon al te denken waar blijft dat verslag nou toch :D

    Ik moest gelijk aan Italie denken met die trappen... pfffff!
    RESPECT! moet ik maar zeggen he (H)

  • 10 Januari 2010 - 11:36

    Martin Reinders:

    Het ligt er net aan of ik tijd en zin heb om wat te schrijven. Hier in dit hostel is het een beetje rustig, amper gasten dus weinig mensen om mee te kletsen en dan ga je toch maar ff gratis internetten :)

  • 10 Januari 2010 - 12:22

    Jan:

    Hoi Martin,

    Je hebt de eerste week Sydney bezocht. Waarom ga je nu terug voor een bezoek?

  • 10 Januari 2010 - 12:23

    Vera:

    Wat een prachtige natuur daar! Ik ben trots op je en morgen spierpijn...;-)Maar wat is die eerste foto? Vera's Grotto :-)

  • 10 Januari 2010 - 12:32

    Joyce:

    wat sportief van je, ik heb bewondering voor je, ik hoop dat alles goed gaat. In Almere ligt er een heel dik pak sneeuw en best koud, geniet jij dus maar lekker van de warmte

  • 10 Januari 2010 - 12:32

    Joyce:

    wat sportief van je, ik heb bewondering voor je, ik hoop dat alles goed gaat. In Almere ligt er een heel dik pak sneeuw en best koud, geniet jij dus maar lekker van de warmte

  • 10 Januari 2010 - 12:52

    Wendeke:

    hahaha! Voor de oplettende kijker..

    Sassafras ! Die is wel lache :D

    Moooie foto van die drie punten.. je weet wel wat k bdoel toch ;)

  • 10 Januari 2010 - 15:46

    Wendeke:

    Je bedoelt toch Sassafras.. van dat kinderprogramma :o

    Tante Soesa en Sassafras!

  • 10 Januari 2010 - 15:47

    Jan:

    Martin
    Geweldig van je. Heb de foto's gezien. erg mooie natuur. We kijken al weer uit naar de volgende foto's en zo loeven we met je mee.

  • 11 Januari 2010 - 15:03

    Karolien Landegge:

    Toffe foto's. Leuk om te zien waar wij ook hebben gelopen! Ik ben aan het genieten van je verhalen, en onthou de leuke dingen, dan gaan wij ze over 2 jaar bekijken! Trouwens nog een happy no worries 2010! Groetjes Karolien

  • 16 Januari 2010 - 17:05

    Joyce:

    hoi alles nog goed met je, hier ook, groeten uit een Almere waar het eindelijk eens dooit,

  • 17 Januari 2010 - 12:11

    Jan:

    Fijn weer iets van je gehoord te hebben. Tja, even wennen aan het tijdsverschil, maar ach bellen kun je op elk moment van de dag/nacht, dat weet je.
    Je hebt het erg naar je zin en geniet er van en dat is belangrijk. Ik zie je volgende verslag met belangstelling tegemoet.

  • 19 Januari 2010 - 19:03

    Lobke:

    Hey Martin,

    foto´s van Bleu Mountains zijn echt prachtig! Ik heb nog nooit zo´n mooi stuk natuur gezien. Hopelijk heb je het nog steeds zo goed naar je zin en horen we binnenkort weer van je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin

Actief sinds 15 Nov. 2009
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 18322

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 26 September 2013

Martin goes SoCal

29 December 2009 - 08 April 2010

Martin goes Down Under

Landen bezocht: