Thuis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin Reinders - WaarBenJij.nu Thuis. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Martin Reinders - WaarBenJij.nu

Thuis.

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Martin

08 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Na wat administratieve afhandelingen aan de Balinese douane was het toch zover: de terugreis is begonnen.

Nu, een dag later, zit ik thuis op mijn eigen netwerk te internetten, draait de eerste was alweer, heb ik mijn bruine boterham met hagelslag achter de kiezen en zal ik vanavond op mijn vertrouwde bank onderuithangend genieten van een mooi nieuw blauw filmschijfje. Nog even een dag van de rust genieten en toch nog even de ruim 4000(!) foto's door te nemen om terug te denken aan de laatste 3,5 maand. Na al die activiteiten was het druk, leuk, gezellig, relaxed en wat-al-dan-niet-meer.

Tot slot wil ik uiteraard alle trouwe lezers bedanken! Tot een volgende keer... ? ;-)

  • 08 April 2010 - 16:57

    Gerwin:

    Martin,

    Welkom terug!

  • 08 April 2010 - 20:10

    Wendeke:

    Welkom terug !

    Poepiebruinerrttt!!

  • 09 April 2010 - 09:19

    Collega's:

    Hallo,

    Ja, het is wat zit de 3,5 maand er weer op!

    Mocht je zin hebben, maandag gaan we met z'n allen overwerken.

    Welkom terug en tot maandag.

    Groetjes van ons

  • 09 April 2010 - 15:01

    Martin:

    Ja hoor, is goed. Ik kan wel wat extra geld gebruiken. En ik doe dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag ook maar gelijk...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin

Actief sinds 15 Nov. 2009
Verslag gelezen: 2391
Totaal aantal bezoekers 18322

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 26 September 2013

Martin goes SoCal

29 December 2009 - 08 April 2010

Martin goes Down Under

Landen bezocht: