Nog 12 uur... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin Reinders - WaarBenJij.nu Nog 12 uur... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martin Reinders - WaarBenJij.nu

Nog 12 uur...

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Martin

31 December 2009 | Australië, Sydney

Zo, dat was me een reis zeg... Eens maar waarschijnlijk nooit meer. Eerst 12 uur in een vliegtuig naar Singapore, daarna in nog eens 7 uur naar Sydney en uiteindelijk maar een half uur gehad om over te stappen. Gelukkig was het openbaar vervoer in Sydney goed te doen.

Over een uurtje sta ik met nog een tiental (honderd? duizend?) op het strand rechts van de bekende brug waarvan het vuurwerk wordt afgestoken. Schijnt een leuk feest te gaan worden...

Voor iedereen aan wie ik heb doorgegeven dat ik op 7 april terug kom, dat moet 8 april zijn (al die tijdzones, pff..). En een route die ik tot nu wil gaan afleggen kun je bekijken op http://maps.google.com/maps/ms?hl=nl&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=107365365816589095388.000479c4053621cf9f599&ll=-23.563987,136.318359&spn=43.516689,79.013672&z=4

Alvast een gelukkig nieuwjaar iedereen. Dat is voor mij al lekker snel, jullie moeten nog 10 uur extra wachten ;P

• 31 December 2009 - 07:14

Sander:

haha. Lekker he 19 uur vliegen. Je had een krappe aansluiting. Heb je nog wel wat van de "schone" luchthaven van Singapore gezien?
    Nu kan je 3 maanden uitrusten ;-)

Jij ook een fijne jaarwisseling!

PS: heb je nog videocamera mee?

• 31 December 2009 - 07:21

Lobke:

Hey! Gelukkig heb je de aansluiting niet gemist. half uur is idd maar kort. Jij ook een heel goed nieuwjaar and have fun!

Toedels!

• 31 December 2009 - 09:39

Jan:

Inderdaad erg krappe aansluiting. Veel plezier met het feest aldaar tijdens oud en nieuw.

NB: Kan de link van google maps niet openen. Windows herkend "ms?" niet. Iets met java, maar maakt niet uit.

• 31 December 2009 - 10:47

Sander:

Je moet de link knippen en plakken in je adresbalk. :-)

• 31 December 2009 - 13:28

Wendeke:

Dag grote Broer :D

Wowww! Ik heb live meegekeken een stukje op BBC.. CNN!

Echt supergaaf!

Ff nog leuke info:
    Er waren 1,5 miljoen mensen..
    Het thema was Blauw!

GELUKKIG NIEUWJAAR !
    had je niet verwacht eh dat ik je zou bellen (A);)

• 31 December 2009 - 17:12

Mireille:

He Martin ik heb nog gekeken op tv maar zag je niet staan!! Nou het lijkt me prachtig al dat mooie vuurwerk. In ieder geval GELUKKIG NIEUWJAAR en heel veel plezier.

Doegieeeee

• 31 December 2009 - 17:24

Jan:

Sander, bedankt voor de tip. Het is gelukt.

• 01 Januari 2010 - 18:55

Wendeke:

P.s. aan het einde van het eerste filmpje staat een link naar het tweede deel.. die is.. vind ik zelf nog mooier!

Een waterval en waterfonteinen aan vuurwerk.. echt cool man!

• 02 Januari 2010 - 10:15

Gon Spits:

Hoi Martin,
    Wat geweldig z,on reis!.
    Van Jan heb ik jou e-mail gekregen ,dus kan ik ook meegenieten.Een fantastisch 2010!!!
    Groetjes
    gon

• 02 Januari 2010 - 12:05

Gerlof:

He Martin,

Gelukkig nieuwjaar. Ik zag een reportage over Brisbane op Yorin travel. Een heel relaxte stad. Daarna gingen ze naar Frasier Island met een mooie natuur. Zag er gaaf uit. Selamat jalan lagi
    (goede reis verder)

• 03 Januari 2010 - 15:17

Tante Joyce Oom Wim:

hoi neef,
    alles goed, gelukkig en gezond 2010 vanuit een koud Almere
    groeten

• 04 Januari 2010 - 07:11

Sylvia Schouten:

Goedemorgen Martin, Gelukkig Nieuwjaar!!! Ik wens je heel veel plezier en zal je reis gaan volgen.
    Groetjes
    Syl

• 04 Januari 2010 - 09:40

Cynthia:

Hey Martin,

Gelukkig nieuwjaar! Geniet van je reis.

• 06 Januari 2010 - 12:16

Sabrine:

Hey Reinders!

Nog de beste wensen voor 2010!

Heb je al nieuwe vrienden naast Dexter? ;P

groetjes Sabrine