Het is begonnen... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Martin Reinders - WaarBenJij.nu Het is begonnen... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Martin Reinders - WaarBenJij.nu

Het is begonnen...

Door: Martin

Blijf op de hoogte en volg Martin

15 November 2009 | Nederland, Almere Stad

Op de eerste dag van mijn 30e levensjaar - ik ben om half 5 's middags geboren - mag ook de rest van het internetlezend publiek het weten: ik vertrek voor 80 dagen naar Australië en - voorlopig alleen in de planning - gevolgd door 80 uur Indonesië.

Voor zover ik tijd, zin en nut van een reisverslag heb, zal ik je hier op de hoogte houden van mijn avonturen aan de andere kant van de wereldbol.

Uiteraard ben ik gevleid met iedere manier van communicatie naar mij zelf. Dat mag via een reactie hier of op mail naar m.reinders@gmail.com en tijdens m'n reis misschien Skypend.

Op dit moment kan ik alleen kwijt dat de voorbereiding in volle gang is en ik met een route bezig ben.

Dus blijf dit vooral in de gaten houden en je bent altijd op de hoogte! ;)

  • 27 December 2009 - 12:34

    Marian Reinders:

    Hoi Hoi,

    Wat geweldig dat je 3 maanden gaat reizen in Australie. Wij zijn zelf 4 jaar geleden geweest en het was prachtig. Wij zijn erg benieuwd naar je route. Misschien hebben we nog wat tips voor je.
    Wij wensen je heel veel plezier de komende tijd en zijn nieuwsgierig naar je belevenissen.

    Groetjes Marian en Emiel.

  • 28 December 2009 - 07:02

    Cynthia:

    Heel veel plezier!

  • 28 December 2009 - 07:49

    Cortrij:

    Hi Martin!

    Wat SUPER dat je dit gaan doen!!! Ik wens je heel veel plezier en alvast een fijne jaarwisseling!

    Groet,
    Cortrij

  • 28 December 2009 - 14:46

    Jan:

    Morgen breng ik je naar Schiphol en dan ben je voor drie maanden vertrokken. Ik vind het geweldig dat je dit onderneemt. Heel veel plezier, ook namens Saskia. Uiteraard volgens we je op deze site.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martin

Actief sinds 15 Nov. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 18322

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 26 September 2013

Martin goes SoCal

29 December 2009 - 08 April 2010

Martin goes Down Under

Landen bezocht: